onsdag 19 januari 2011

Marian Keyes - Oväntat besök på Star Street -Ljudbok


Vem - eller vad - är det som håller ett vakande öga på de boende på Star Street 66 i Dublin? Hur det än är med den saken så kommer denna mycket speciella gäst att föra med sig många omvälvande överraskningar för husets invånare. De är emellertid inte medvetna om det ... inte ännu. Gamla hemligheter är på väg att komma upp till ytan och medföra kärlek, tragik och oväntad optimism. Livet kommer aldrig att bli detsamma. Kopierat ur Bokus
Glitter Graphics | http://www.graphicsgrotto.com/
När jag började lyssna på denna bok fattade jag först ingenting, namn och sådant bara snurrade, vad är detta tänkte jag.Men uppläsaren Anja Lindqvist var bra så jag fortsatte och lyssna och efter ett tag var jag helt inne i Star Street jag också.Jag tyckte boken var väldigt trevlig och gemytlig men inte för den skull glättig.Detta var min först kontakt med denna författare och jag läser gärna andra böcker av henne.BETYG:

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar