torsdag 23 juni 2011

Midsommar


Idag tog jag farväl av mina barn jag haft i ett års tid.Blev lite tårar i ögat, gud vad man fäster sig vid dem.Klart jag kommer träffa dem på skolan, men kändes ändå sorgligt. På måndag tar jag emot nya barn,hoppas det går bra.

Så var det midsommarafton imorgon, folk drar iväg till stugor och campingplatser för att fira.
Själv kommer jag fira hemma, två av barnen är hemma så jag kommer göra lite midsommarbuffé. Jordgubbar och glass kommer serveras..
Kvällen kommer intas i läs-fåtöljen med en god bok.
Jag kunde valt att fira med vänner men känner att jag orkar inte riktigt,det har varit mycket nu.
Dessutom är min kollega på jobbet sjukskriven,,så det känns som halvt på jobbet på något vis..
Önskar alla en skön midsommar

2 kommentarer :

  1. Får du de nya barnen redan på måndag! Här går det undan! Jag trodde inte att de kom förrän till hösten!

    SvaraRadera
  2. Så ni skolar in dem före semestrarna.
    Tycker ni att det är bra?

    Hos oss är det en vecka före skolstart de kommer.

    Klokt att du känner efter vad orken säger, du har ju haft så mycket.

    SvaraRadera