fredag 29 juni 2012

Trött och lite sliten

Denna veckan har jag inte varit på topp, känt mig trött och lite sliten.Somnat som en stock på kudden, dock kanske lite för sent.
Därför var det extra roligt att komma ut lite i torsdags, knyt med arbetskollegor,,inte fel.Någon hade med sig en supergod ostdipp och en annan potatismuffins, kyckling, fläskfilé och sallad..Mums..
Supergott alltihopa och en hade med sig tårta..Kvällen bjöd på både skratt och faktiskt lite tårar..Underbart..
Idag skulle jag till ögonmottagningen med dottern, efteråt ville hon till Max, jag tog ett kycklingmål,,men orkade bara hälften.Nästa gång ska jag bara ta en enkel hamburgare och stripes. De där målen blir för mycket..Sedan fick jag superont i magen..
Min vikarie idag när jag åkte iväg, var min egen dotter, kul för henne, och hon är duktig.När hon kom hem hade hon med sig en blomma jag fått av ett barn jag haft, vi hade fått mycket beröm,,det är superkul. Man uppskattar det jättemycket,,värmer långt in i hjärteroten.
Provsmakde detta vin idag (också en present) och det var väl så där,,lite väl sött för min smak..Nu ska det bli film eller snarare deckare..
Må så gott

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar