lördag 18 augusti 2012

Mysig och skön vecka

I torsdags kom boken som jag ska läsa och sedan bokbloggs-prata om, jag är sugen på att börja läsa redan nu,,men jag har faktiskt några böcker jag ska läsa klart först..Jag längtar..
I går hade vi Bokträff, det bjöds på Västerbottenspaj med frukt till och lite gott vin. Egenmalt gott kaffe och mörk choklad.
Så var det dags för diskussioner kring Åsa Mobergs bok, det visade sig att jag var den enda som läst den, ja åtminstone till sidan 100. Jag som ni kan läsa här på bloggen sågade jag den. Vi pratade om andra böcker vi läst, då rosade jag denna bok http://miaeggimann2.blogspot.se/2012/06/stefan-einhorn-anglarnas-svar.html .Någon hade läst Zlatan och tyckte den var bra.
Gulliga Lenita, som har bor i Hong Kong i, (alla fall ett tag till), hade köpt urgulliga bokmärke till oss. Tack ♥.
Som ni ser står det Beautiful på min, syftar ju på mig så klart.
Detta märke har nu hamnat i Illdåd som ligger och väntar på mig, men först ska vi bli lite Skendöda.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar