måndag 20 januari 2014

Tematrio - Bokprylar

Denna måndag, kall och blåsig, jag gillar verkligen inte vinter. Tematrio denna vecka, titta in hos Lyran om ni vill veta hur det går till.
 
Berättar om tre bokrelaterade prylar du har eller vill ha!
Jag har nyligen köpt bokhyllor, 5 stycken, men vet ni vad det värsta är, jag behöver fler.
En t-shirt eller annan tröja från Bokbutiken vore nice.
En ny läsfåtölj vore himla fint också, himla snygga ljuslyktor också.
Oops det blev nog mest vad jag vill ha.
Ha en bra måndag

15 kommentarer :

  1. Fåtölj, ljuslyktor och en bra bok - mys på högsta nivå!

    SvaraRadera
  2. Fåtölj, ljuslyktor och en bra bok - mys på högsta nivå!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen fåtöljen, en sån skulle man ha!

    SvaraRadera
  4. En sån tröja skulle jag vilja ha!

    SvaraRadera
  5. Bokhyllor blir lätt fulla ... :)

    SvaraRadera
  6. Bokhyllor behöver jag också fler av - de har en tendens att fyllas på med ljusets hastighet :)

    SvaraRadera
  7. Bokhyllor behöver jag med flera av. Måste verkligen planera in ett besök till Ikea snarast.

    SvaraRadera
  8. Dina fina bokhyllor skulle jag inte tacka nej till. Läsfåtöljen kan nog även stå på min önskelista.

    SvaraRadera
  9. T-shirten var inte dum. Man kunde ju tycka att det borde räcka att folk ser en sitta och läsa, men...

    SvaraRadera
  10. Jag är så glad för de bokprylar jag just skaffat. Mina bokhyllor, min läsdivan och in läslampa! Det här blir en passande utmaning för mig!

    SvaraRadera
  11. Bokhyllor kan man aldrig få för många av!

    SvaraRadera
  12. Jag tror att uttrycket "tillräckligt många bokhyllor" gills som ett oxymoron.

    SvaraRadera
  13. En mysig läsfåtölj skulle absolut vara trevligt :)

    SvaraRadera
  14. Mysig fåtöljen såg ut! Bokhyllor kan man aldrig få för många av :)

    SvaraRadera
  15. Jag skulle vilja ha en riktigt skön läsfotölj :)
    http://micronovell.blogspot.se/

    SvaraRadera