tisdag 11 februari 2014

5 frågor om böcker i din bokhylla

Jag har blivit utmanad av Lotten att svara på denna enkät. Det är roligt med utmaningar så jag tackar och bockar.
1. En bok du inte läst ännu men verkligen ser fram emot.
Nej jag har inte läst den ännu, det har alltid kommit något annat emellan, eller snarare någon annan bok
2.Den bästa boken du har hemma
Såklart denna, används som en uppslagsbok, ibland är inte minnet det bästa, hade man ........ i kålpuddingen.
3.En bok du önskar varit bättre och som kanske var lite onödig att köpa.
Köpte inte många böcker förra året, fick många recensionsexemplar, men i år lägger jag mer fokus vid mina böcker.
4.Någon bok du var jättepepp på när du köpte den men som bara blivit stående.
Projekt Rosie ville jag verkligen läsa, men...
5.En bok du köpt mest för den har vackert omslag.
Njaa inte vad jag kommer på nu, men den bok jag är mest stolt att äga är;
Fast det är lite svårt att läsa i den.
Om ni inte redan gjort den så utmanar jag:
Sannas bokhylla
Romeoand Juliet
NAKIT
Pappershyllan
Frejas fundringar
Givetvis bara om ni vill :).

5 kommentarer :

  1. Tack och bock, jag tar mig gärna an utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Jag tackar för utmaningen, den här var alldeles lagom lång, jag kanske till och med klarar att svara på den!

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa dina svar och att du antog utmaningen :-)
    Projekt Rosie fick jag till födelsedagen, hoppas den inte blir stående... Och Boktjuven - där har du något att se fram mot i alla fall. Bra svar med kokboken, det tänkte jag inte på :-)

    SvaraRadera
  4. Vår kokbok är ett måste i hyllan! :)

    SvaraRadera
  5. Smart val av bästa bok! Boktjuven tyckte jag mycket om, men den verkar vara lite av en vattendelare i bloggvärlden. Hoppas du också gillar den!

    SvaraRadera