torsdag 24 mars 2022

Helgfråga v.12

Då var det torsdag igen och dags att smida planer inför helgen om ni inte redan gjort det.
Jag ska ha tjejträff på lördag så då kommer jag ägna torsdagen åt att städa och fredagen för inköp. Lördagen kommer ägnas åt matlagning och bakning.

Men nu ska vi ni på en resa till en öde ö och ni får bara ta med er EN bok.
 Om du får bara ta med dig EN bok, vilken väljer du då?
Min första tanken var Bibeln men det är så pytteliten stil i den så det blir ett nej.
Anna Karenina på engelska skulle hålla mig sysselsatt ett tag men njaa.
Jag tar nog ändå med mig denna bok;
Den finns i bokhyllan och väntar på att bli läst.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. bibel är väl klassiskt att ha med sig till en öde ö, innehåller flesta genrer, men jag väljer ändå en annan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man hade nog att göra om man skulle läsa den

      Radera
  2. Jag valde Bibeln, för jag tänkte att jag nog får ha med mig glasögonen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man får hoppas man får ha glasögonen med sig.

      Radera