torsdag 11 januari 2024

Helgfrågan v. 2

 Då mina bokvänner är det torsdag och dags för en liten helgfråga. Jag håller som bäst på att plocka bort julen, det är ett himla bestyr när man har en del. Dessutom köpte jag nya grejor i år. 😱😱

Veckans helgfråga:📚📚📚

Fick ni något läst under jul-trettonhelgen?
Jag blev ju sjuk två veckor innan jul så redan då fick jag läst en hel del, mest ljudböcker när jag var sjuk. Men mellan jul och trettonhelgen blev det en hel del böcker.
December blev det 17 böcker lästa och det är en hel del, många julböcker blev det.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 kommentarer :

  1. Sjutton böcker bara i december - helt otroligt!!!! Antar att det berodde på att du inte mådde riktigt bra. Skönt att det gick över!

    SvaraRadera
  2. Fröken Christina12 januari 2024 kl. 21:47

    Oj, 17 böcker är en bedrift. Det låter som en skön avkoppling när man är sjuk.

    SvaraRadera
  3. Det var väldans, sjutton böcker under bara en månad, känns svårslaget. ;)

    SvaraRadera