torsdag 17 februari 2011

50 år HJÄÄÄÄÄLP!!


Ja nu är man här 50 bast,,jo då dubbelhakorna växer och rynkorna kommer,,överallt.
Trött är jag med,,känner mig nästan som 80..


Nej inte är det roligt att bli gammal,men man kan ju inte stoppa det,,så man får "gilla läget" som det heter idag..Men visst kommer det in någon tjusig kille typ Johnny,,fast han är lite väl deppig tycker jag

Men Hugh vore något,,han fick gärna................

vifta lite på skinkorna för mig..Men oj så jag säger,,gamla tanten...

Annars blir firandet lite uppskjutet,,annat har ju kommit emellan..
Men lite kex och ost och vin ska det bli..


1 kommentar :

  1. Du, det är inte alls dumt att vara 50.
    Fast det får gärna stanna upp lite grann.

    Tänker på dig, du har gått igenom mycket sista tiden.

    Varmaste kramar ♥

    SvaraRadera