onsdag 19 oktober 2011

Lite mycket nu


Min dotter tycker jag uppdaterar min blogg för dåligt och det är nog sant,,men är lite mycket nu...Dels möblerar jag om hemma,,var det tar tid och flytta allt.
Så denna veckan,,Hälsoveckan,hade vi myskväll igår, idag ska jag ta en matshopping-runda i Gislaved och imorgon torsdag är det PopQuiz.
Fredag stänger jag på jobbet och till helgen blir det möblering igen och kanske en tur till IKEA..

Skulle bara vilja lägga mig ner och läsa,,men sedan kommer ju den där julen snart,,(kolla längst ner på sidan),,och en så jädra dum jul men inget ledigt alls...Åhh ,så bäst att skynda vidare
Ha det bra

1 kommentar :

  1. Det får ju vara så ibland, det där som kallas livet måste få gå före uppdatering av blogg :-)

    Såg du att det finns recept på hemgjord glögg i Dubbelhakorna? jag har lyckats få tag i svagdricka och ska prova att röra ihop allt idag! Anne-Lie och många med henne säger att den är suverän och dessutom blir ännu bättre om man lyckas spara lite till nästa år.

    SvaraRadera