torsdag 2 maj 2013

Läsplan Maj

Kajas resa av Carin Hjulström - Bokcirkelbok den får jag skjuta på framtiden.

Fotografen av Eva Rydinger - Bokbloggsbok- En bokcirkel för alla

Feberflickan av Elisabeth Östnäs - En bokcirkel för alla

Jag var barn i Gulag av Julian Better - Rec.ex

Den besynnerliga händelsen med hunden om natten av Mark Haddon - Pocket Det får bli sommarläsning

Davidsstjärnor av Kristina Ohlson - Ljudbok - SPÄNNINGSUTMANING

Restips för utomjordingar : din guide till planeten jorden - Berättarministeriet - E-bok - Booked

Onda flickor av Alex Marwood Ljudbok

Laura flickan från havet av Carola Gynning - Ljudbok

Och i Wienerwald står träden kvar - Ljudbok Junis lista

Nu ser du mig av S.J Bolton - Ljudbok

Ninas resa av Lena Einhorn - Ljudbok

Läsa klart:

Jussi Adler-Olsen - Marcoeffekten

2 kommentarer :

  1. Oj, det var ingen dålig hög :)

    SvaraRadera
  2. Fullt med läsning för dig i maj ser jag:)
    Boktjuven finns med på min lista också, den har stått oläst i bokhyllan alldeles för länge.

    SvaraRadera