tisdag 3 september 2013

Jag blir nästan bortskämd

Idag låg det ett tjockt paket i brevlådan och gissa vad??? Det låg tre böcker i paketet, jösses va glad jag blev. Tack Norstedts för min fina vinst.
Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att det låg ett bokpaket varje dag. Vissa böcker har man frågat efter men inte alla. Igår kom denna i brevlådan.
Vilken överraskning, tack Piratförlaget. Den ska jag givetvis läsa.
Men först och främst läsa klart en bok jag blandade ihop recensionsdatum på.
Efter all flyttning och sådant var jag nog vimsig i huvudet.


4 kommentarer :

  1. Vilken lycka! Jag älskar Denise Rudbergs böcker!!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en massa bokpaket :)

    SvaraRadera
  3. Kul att bli bortskämd:). det blir jag gärna;).

    SvaraRadera
  4. Ja undra vad som finns i brevlådan idag..
    Mia

    SvaraRadera