onsdag 18 februari 2015

Kissnödig födelsedag

Jag tyckte det var lite kul att Google uppmärksammade min födelsedag och många skrev på facebook och även här på bloggen. Jättekul, paket blir det kanske senare när vi firar dottern till helgen.
Efter lunch var jag ledig.
Så jag åkte in till Gislaved och handlade lite, men efter första affären märkte jag att det tryckte på lite och när jag handlat maten var det riktigt besvärligt. Så jag köpte med mig en semla för någon wrap hade de förstås inte. Väl hemma rusade jag till toaletten.
Köpte lite fint som vi kan duka med till helgen då dottern ska ha fest.
Min f.d svägerska kom och uppvaktade mig med en kaka, gud va snällt. Tack. 
Simba vaktade toaletten så inte obehöriga gick in.
Lite läsning men på något vis, snurrade bara allt så jag övergick till.........
GRIMM, så sjukt bra serie. Men inte bra för min läsning blir lidande.
Så tackar jag för den fina present jag fick, nämligen feber och hosta. Tack så himla mycket, tror aldrig jag blir bra från hals-eländet.

2 kommentarer :

  1. Hejsan vi är två som pluggar till sjuksköterskor och undrar om vi kan använda din bild på ett tecknat barn på våran powerpoint till ett arbete?

    SvaraRadera