fredag 18 december 2020

Anna Portner - Manhattan love

Feelgoodserien om systrarna Niva bjuder på romantik, halsbrytande handling och en hel del svärta. Manhattan Love är första delen om Camilla och Stella, som befinner sig mitt i den vändpunkt i livet som 30-årsåldern ofta är. Yrkeslivet har tagit fart, relationer börjar bli på allvar. Camilla är en av stjärnorna på reklambyrå men att slå sig fram i en mansdominerad värld visar sig vara ett högt pris att betala. Extra rörigt blir det när byråns nya gifta chef inte bara visar sig vara grymt attraktiv utan också väldigt flörtig. Stella som just har debuterat med en kritikerhyllad bok är gravid med sin sambo. Hennes stabilitet och systrarnas förmåga att alltid lyfta varandra blir Camillas räddning. Hämtat från Bokus

📕KORTRECENSION📗

Denna författare träffade jag irl i Jönköping på en bokträff där Anna var och pratade om sina böcker. Anna var en väldigt härlig tjej som bjöd på sig själv och jag tänkte att jag måste läsa hennes böcker. Boken är den första i en serien om 3 utgivna ljudböcker och e-böcker och finns ej i fysisk form tyvärr. Jag gillade boken men det kanske inte var så stor igenkänningsfaktor och så kände jag ibland att jag har fel åldersgrupp. Men samtidigt är det något som gnager sig fast hos mig och jag vill läsa hur det går för systrarna.

BETYG 3
Format Ljudbok
Filformat Ljudbok, MP3 (5-minutersspår) (135.6 MB)
Språk Svenska
Serie Systrarna Niva (del 1)
Inläsare Emma Peters
Utgivningsdatum 2019-05-20
Förlag Bonnier Bookery
ISBN 9789188835840
Min bok lyssnade jag på genom Storytel 🧡💛🧡

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar