torsdag 3 december 2020

Helgfrågan v. 49

Jag har pyntat och pyntat hemma och när jag fått lite tid över har jag läst lite. Bloggande har det tyvärr inte funnits mycket tid till. Men jag har lagt in om ledighet från den 23/12 t.om 10/1, det ska bli så skönt.

Så jag hoppas få tid till  läsning och bloggande och kanske lite målande i min fina bok jag fick från Bookmark. 


Är det något du längtar efter att göra när det blir extra ledigt vid jul?

Bonusfråga: Brukar du göra julgodis?

Jag hoppas få tid till att göra lite godis, fudge är en favorit.
Ha en skön helg.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Fudge - såååå gott .... Dottern brukar koka knäck och ibland har hon gjort kola. Men i år får hon nog inte komma hem (från Norge) så det lär inte bli något.

    SvaraRadera
  2. svärdotter gör alltid lite egen julgodis

    SvaraRadera
  3. Åh, har du fått en målarbok? Vad kul!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får in fin julledighet.

    SvaraRadera