torsdag 11 november 2021

Helgfrågan v.45

Jag tycker knappt jag hinner någonting och denna veckan är det fullt upp. I måndags hämtade jag paket eftersom jag ej har bil fick jag gå. Igår hade jag styrelsemöte för vår bostadsrättförening.
Idag ska jag ut och äta med kollegorna och imorgon åker jag till Jönköping för bokträff.
Träffen är på lördag men vi ska ut och äta på fredagen.
Jättekul grejor men man hinner inte precis läsa så mycket.
Hur är det med er?
Nu till veckans helgfråga;
Har du tips på en bra biografi?
Jag ska erkänna att jag aldrig varit så förtjust i Tommy Körberg, tycker han verkat lite stöddig liksom. Men så fick jag för mig och läsa hans biografi, vilken bok, den är både rolig och engagerande. Så läser han upp den själv, jättebra gjort.
Det blir mitt tips. Ha en skön helg nu.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

9 kommentarer :

  1. läser gärna litterära biografier, Tommy Körberg har nog haft ett rikt liv,
    tips på bra pekbok:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2021/11/inspiratorer-for-de-minsta.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den pekboken har jag. Men tack för tips, gulligt av dig.

      Radera
  2. Tänk om man skulle ge Körbergs bok en chans ...

    SvaraRadera
  3. Ska erkänna att jag inte vet mycket om Tommy Körberg, förutom Stad i ljus (Melodifestivalen 1988 var det visst).

    SvaraRadera
  4. En biografi om Körberg kan jag absolut tänka mig.

    SvaraRadera