torsdag 7 april 2022

Helgfrågan v. 14

Jag längtar efter denna helg för jag tänker att det ska bli lugn och ro, men så kom jag på att det är tjejträff på lördag.
Det känns som det är lite mycket nu, men det löser väl sig.

Var får du dina boktips ifrån?
Mina boktips kommer från bloggar, instagram, kollegor och kataloger från förlagen.
Sen är jag med i Bonniers bokklubb och Bookie, det blir ofta massa tips.
Ja även Storytel
Dessa ser jag framemot att lyssna på.
Ha en skön helg och glöm inte anmäl er till Påskläsutmaningen

 Anmäl er här 🐥🐣🐤🐥

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. evigheter sedan jag var med i en bokklubb. Bookie visste jag inte ens vad det var så det fick jag googla

    SvaraRadera
  2. Är sugen på att läsa fler böcker av Holst. Har bara läst en enda men den gillade jag jättemycket.

    SvaraRadera
  3. Finns väldigt många bra källor för boktips numera, bokbloggare inte minst. :)

    SvaraRadera