onsdag 27 september 2023

Hur gick det med Årets bok?

Vinnaren avslöjas på en prisutdelning fredag 29 september kl 15:00 på Bokmässan i Göteborg. Prisutdelningen går också att se live på instagram på @aretsbok.
Hur gick det med min Årets bok läsning?
Jag har läst 7 av 12 böcker, det är ändå ett bra resultat.
*Färskt vatten till blommorna tycker jag var alldeles för rörig, väldigt svårt att hänga med i.
*Au revoir Agneta var en besvikelse den var så flummig liksom
*Bokhandeln var helt okej men inget som stack ut
*Ingen du älskar kan var riktigt bra
*Där askan blommar var suveränt bra
*Kvinna sedd bakifrån skulle vara ett kvinnoporträtt ändå stod det ingen om henne sedan mannen gick bort.
*Skriften i vattnet var stundom väldigt seg
📚📚📚📚📚📚📚
¤Jag kommer läsa Straff för den finns i min bokhylla.
¤Christoffer Carlssons bok började jag lyssna på men tyvärr läser han upp den själv och jag fixar inte hans röst.
¤Majgulls bok kanske jag kommer lyssna på.
¤Folk sår i snön är det många som tyckt varit bra så jag får lyssna på den
En lyckligare tid finns i bokhyllan.
Min vinnare är;
Läs den...

1 kommentar :

  1. Bra jobbat! Jag har bara läst två: Färst vatten till blommorna och Folk som sår i snö. Botten och toppen, skulle man kunna säga. Den första tyckte jag var riktigt kass men den andra älskade jag. Jag har bloggat om båda.

    SvaraRadera