torsdag 22 februari 2024

Helgfrågan v. 8

Veckorna går verkligen fort fattar knappt att det är torsdag igen. 
Mitt jobb är verkligen roligt även om det kan vara ansträngande ibland, men på ett helt annat vis än om man jobbar på en fabrik, men sista tiden har jag varit enormt trött. 
Helgen är redan planerad;
Fredag blir det antingen film eller spelkväll med sonen.
Lördag blir det lite handling och sen biblioteksevenemang och efteråt brukar vi träffas hemma hos någon och ta ett glas vin eller två. (oftast inte jag för jag kör)
Söndag läsning och skriva recensioner.
Det är Karin Alfredsson som kommer på besök en riktigt bra författare.
Hon kommer ut med en ny bok i juli som jag inte får grepp om vad den handlar om.
Serien om Ellen Elg är ju jättebra den ska läsas inom kort.
Helgfrågan denna veckan har jag fått hjälp av, det är en AI fråga.

Berätta om den mest udda eller minnesvärda plats där du någonsin har läst en bok.
När jag besöker Öland brukar jag gå en liten stig ner till havet och sätter mig på en sten och lyssnar på min ljudbok och njuter.
Det är väl typ det mest minnesvärda, vill gärna dit igen.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. Underbart, jag promenerar också till havet och sätter mig på en klippa med en bra bok.

    SvaraRadera
  2. Jag har läst alla Karin A:s böcker. Hon har hittat en egen nisch med Ellen Elg, och i "Vajlett och Rut" har hon dessutom skrivit sin allra bästa roman - hittills.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog inte läst Valjett och Rut får göra det

      Radera