torsdag 14 februari 2019

Helgfråga v. 7

På söndag fyller jag år (25 typ) och så klart har jag en del böcker på önskelistan.
På listan finns också en önskan om presentkort på Adlibris, en häftpistol och en blender.
Men självklart det allra viktigast är att barnen kommer, så vi får umgås.
 Vad har du på din önskelista?
På sin födelsedag ska man få sin favoritmiddag. Okej, jag får nog laga den själv, men ändå.
Förrätt: Räksoppa m. bröd
Middag: Saras kycklingfile m. ris Länken är ungefär som mitt recept.
Efterrätt: Semmelkladdkaka.
Bonusfråga: Har du någon favoritmeny?

36 kommentarer :

  1. Önskar dig en riktigt trevlig födelsedag! Det ser ut att bli en riktigt god middag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en jättebra födelsedag! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis i förskott Mia! Din meny låter hur god som helst!
    Jag vill också umgås med barnen på min födelsedag, men i år är jag bortrest med bara den yngste. Det blir middag på hotellet, så jag får återkomma med den menyn när jag vet vad jag ätit ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anni, det får du göra och med bilder. Jag glömde i vanlig ordning foto maten.

      Radera
  4. grattis på födelsedagen, hoppas allt blir som du önskar ❤️

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blir en fin födelsedag!

    SvaraRadera
  6. Javisst, Törnrosor vill jag ju också läsa. Såg nu att den var beställd till biblioteket och ställde mig i kö för den på stört, köplats 4, så lär dröja ett tag. ;) Tack för påminnelsen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska nog e-boksläsa den då den är på så många sidor

      Radera
  7. Grattis i förskott förresten! Hoppas du får en fin födelsedag.

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en fantastisk födelsedag! :)

    SvaraRadera
  9. Hoppas födelsedagen blir jättefin! :)

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att det är svårt att önska sig presenter i min ålder. Men om man är ung som du kanske det är lättare. Grattis några dagar i förskott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är inte svårt, alltid fullt med önskningar

      Radera
  11. Grattis i förskott! Hoppas att du får det du önskar dig, både i presentväg och till middag!
    Jag fyller också alltid 25 numera. Har gjort det i ett antal år och det är mycket praktiskt eftersom man inte glömmer bort hur mycket man fyller. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man kommer baske mig inte ihåg hur mycket man fyller.

      Radera
  12. Grattis i förskott! :) Din meny låter fantastiskt god!

    SvaraRadera
  13. Grattis på födelsedagen. Semmelkladdkaka låter gott, det ska testas.

    SvaraRadera
  14. Grattis, hoppas du får en fin födelsedag! �� �� ��

    SvaraRadera
  15. Hoppas du får en jättefin födelsedag. Kram!

    SvaraRadera
  16. Grattis i förskott! Den menyn skulle jag kunna tänka mig :-)

    SvaraRadera
  17. Grattis i förskott! Fyller vi inte alla alltid 25+? Eller 28? Det var ett väldigt bra år.

    SvaraRadera