söndag 28 augusti 2011

Förkylt ...



Veckan som gått har jag känt mig så himla trött att jag nästan började tro jag var allvarligt sjuk.

Jag har knappt orkat något,ändå har jag manat mig till promenader, fast det känts som bly i benen.I fredags när jag slutade jobbet, var jag helt färdig,då hade också en smygande halsont kommit.Detta eskalerade till sandpapper av det grövsta sorten i halsen.

Fick bli en lugn kväll, jag kopplade in datorn till teven och tittade på Kommissarie Banks, fast böckerna är bra mycket bättre.



Dottern hade kommit hem denna helg och ville shoppa för sina presentkort hon fick när hon tog studenten.Hon gjorde ett hål till, jag är himla glad att hon inte valde näsan,,för det tycker jag är fult.Vi gjorde några klädaffärer med, jag hittade en mascara till nedsatt pris och läppstift, det gäller ju att dölja sina skavanker.Vi avslutade med att äta kinamat, buffé för 99 kronor var rätt prisvärt, godaste var kyckling i jordnötssås.

Ha en fortsatt bra helg



1 kommentar :

  1. Men det är väl typiskt när alla skolor och förskolor drar igång höstterminen? Då kommer alla förkylningar på en gång ...

    SvaraRadera