fredag 11 januari 2013

Bokbloggsjerka 11-14 januari

Ett utav mina nyårslöfte var att vara lite mer aktiv bokbloggare och även att läsa andras bloggar. Därför passar Annikas bloggboksjerka utmärkt för det går ut på att man ska hoppa runt på bokbloggarna.
Man ska även svara på en fråga och veckans fråga är:

Vilken bok är du mest nyfiken på som kommer att komma ut under första halvan av det här året?

2009 kom Ingrid Elfberg ut med boken "Gud som haver" som jag gillade jättemycket och nu äntligen kommer hennes nästa deckare nämligen Tills döden skiljer oss åt av Ingrid Elfberg

12 kommentarer :

  1. Jag som gillar deckare måste absolut kolla upp denna!

    SvaraRadera
  2. Va en till deckar författare som jag har missat, måste genast kollas upp!!

    SvaraRadera
  3. Har inte läst något av Elfberg än. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  4. Bli lite aktivare! Jag varnar dig, skrivandet tar mycket tid från läsandet.
    En som vet.

    SvaraRadera
  5. Ingrid Elfberg? En deckarförfattare som jag missat? Hmm. Inte bra.

    SvaraRadera
  6. Hon har bara skrivit en bok innan så det är nog inte så konstigt Monika.

    SvaraRadera
  7. Jag håller med KajsaLisa, ibland har jag suttit en hel kväll och läst bloggar, kommenterat och skrivit inlägg och inte hunnit läsa en rad i en bok. Men det är kul!

    SvaraRadera
  8. Med risk för att låta hur töntig som helst, jag använder mitt bloggande och bloggsurfande som en belöning.
    Idag tar jag bort julsakerna och när jag klarat en viss grej får jag sitta vid datan en stund,,tokigt va?
    Mia

    SvaraRadera
  9. En för mig helt okänd författare. Spännande! :)

    SvaraRadera
  10. Ett nytt författarnamn för mig. Kul med en ny blogg i bokbloggsjerkan! :)

    SvaraRadera