torsdag 22 augusti 2024

Helgfråga v. 34


Det är inte många inlägg just nu men det beror på två saker;

*Nummer 1 det är mycket att göra vid skolstarten och all planering inför Bilden. (ämnet bild alltså)

*Nummer 2 jag läser så det rycker för att fylla Bokprats bingobricka, men idag är jag klar. Jag har inte hunnit skriva om alla böckerna men det tar jag senare.

Veckans fråga;

Vad är det bästa du läst i sommar?

Monica Rehn - Älskarinnan


Lucinda Riley - De sju systrarna - Maias bok


Kristina Appelqvist - Vykort från en bortglömd prins


Detta är tre superbra böcker.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer :

  1. Verkar också gå på lågvarv med bloggandet, fast för mig gäller detta även bokläsandet. Blir nog något mer när höstrusket sätter in... men än känns det som sommar.

    SvaraRadera