torsdag 8 juli 2010

Torsdag 8/7


Jösses va tiden går fort, jag har inte uppdaterat sedan midsommar..Men, nu äntligen.
Ska jobba imorgon från kl:7.00-13.00,,,sedan seeeeeeeeemester...Yes,yes..
Tyvärr blir det inte så mycket resande i sommar för min del, dels jobbar flickorna 28 och 29
och sedan får vi se, vad kassan säger..Om någon skickar nedanstående husbil till mig,,är jag tacksam......
Idag hände två kul saker och det ena tänker jag berätta om,,det andra hhmm,,nja..
I julas hade vi glöggkväll hos en vän och i mitt fulpaket fanns dessa fåglar, jag är inte mycket för porslinsaker och sådant krafs, så jag tog den till jobbet.
Den har sedan blivit kvar där..

Men nu är den inte kvar, det var en som ville köpa den för 200 kronor,,och jag sa JA..
Dumt eller?? Den var märkt i botten och det var något spanskt..

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar