söndag 20 maj 2012

Tre dagar av.....................

 
Huvudvärk,,så in i bomben..Först hade jag jätteont i ryggen, men det gick över med lite massage och vila. Så blir jag småsnuvig,,är det allergi eller förkylning. Jag gjorde i alla fall uppehåll med stavgåendet,,INTE BRA.. Och denna huvudvärk,,det går över lite med tabletter men inte helt..
 
JAG HINNER INTE med sådant här nu,,,massor att göra..Bl.a måste jag göra studentplakatet färdigt,,baksidan är nästan klar i alla fall..
I helgen ska jag storstäda köket,,och laga ena skåpdörren, men det ska nog gå bra..En får ju fixa allt,,har ingen handy-man,,Känner ni någon singel sådan skicka hit honom?

1 kommentar :

  1. Hoppas att du kan slippa huvudvärken utan tabletter, men jag förstår att det är stressigt för dig nu!

    Jisses så fint studentplakat, klart att sådant tar tid. Jag som bara har tänkt skriva ut en bild riktigt stort ...

    SvaraRadera