fredag 22 februari 2013

Nu har jag valt

Vi har en bokcirkel på jobbet, det går till så att man väljer varsin bok i vår bokhandel, betalar och bokhandel lägger i lappar. Där står vems boken är och vilken ordning man ska skifta böcker.
Just nu är vi nio stycken, så jag betalar en bok "Dålig karma" som jag valde, någon som läst?
Det fina i kråksången är att jag får läsa hela nio stycken, byte sker den 1:a varje månad och vi börjar i april.
Jag sköter om det hela och idag var jag och kollade, det var superbra böcker de andra valt, och bara en jag läst. Vilka ska jag presentera senare.

3 kommentarer :

  1. Jag har läst den! Helt klart läsvärd och definitivt tankvärd, för om det här med karma stämmer, skulle man inte leva sitt liv annorlunda då?

    SvaraRadera
  2. SV: Svårt att på rak arm komma på någon favoritfilm. Det finns så många bra. Men jag kikade nyligen på "Maria Larssons eviga ögonblick" en film som utspelar sig i början av 1900-talet. Den tyckte jag verkligen om. Michael Persbrandt spelade en av huvudrollern. När det gäller TV-serier så tycker jag om "24". En av de bästa och mest spännande serier jag sett.

    SvaraRadera
  3. Va roligt Malin, jag hoppas de andra tycker det också.
    24 tittade jag på också innan, men nu hinner jag sällan se på tv.
    Då ser jag på film istället, ska kolla upp filmen
    Mia

    SvaraRadera