söndag 26 mars 2017

En smakebit på søndag

Då var det söndag och jag väntar på att solen ska komma fram ordentligt, för jag ska ut och städa bilen, besiktning imorgon. Vi kör en liten smakebit under tiden. Den boken jag läser nu kom som en surprise i brevlådan.
Jag älskar serier, kanske mycket för jag beundrar de som kan teckna så sjukt bra. Själv har jag gjort taffliga försök inom området men jag håller mig till att läsa böcker istället.
Så en liten smakebit,
Och en liten katt bild. Ungefär så kommer jag se ut efter ha städat bilen.
Mer smakebitar.

29 kommentarer :

  1. Jag har sett så många sjukhusserier på TV att jag nästan känner likadant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag gillar med sjukhusserier. Har du set Chicago med.?

      Radera
    2. Nej, jag tror inte jag har sett den. Har mest hållit mig till Cityakuten och Grey's anatomy även om det har slunkit ner en och annan till:)

      Radera
  2. Tack för smakbiten. Jag läser nästan aldrig serier numera.

    SvaraRadera
  3. Min man brukar säga att jag absolut är kompetent som bluffläkare efter ett år som sekreterare på vårdcentral..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det finns de som har bluffat också

      Radera
  4. jag beundrar också folk som kan teckna, men jag läser inte ofta serier. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  5. Har ännu inte läst serier men det kanske vore dags att prova. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar serier och vill ha mera sådant.

      Radera
  6. Kul smakbit! Finns gott om såna självutnämnda "proffs". Rogivande kattbild, stresshantering bara att titta på. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det finns det, många som kan mer än vad de kan också.

      Radera
  7. Tyvärr finns det ju på riktigt personer som arbetat på svenska sjukhus som läkare utan att vara det. Fanns en på sjukhuset i Torsby för ett antal år sedan. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  8. Har bläddrat i den lite och den verkar rolig!

    SvaraRadera
  9. Søt pus :-) Jeg er også glad i tegneserier og leser ganske mange av dem (prøver hvert fall). Det er morsomt å få tips om serier en ikke har hørt om før. Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
  10. Verkar som en rolig bok. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  11. Kul smakbit! Serier har jag knappt läst som vuxen. Börjar nog bli dags :-)

    SvaraRadera
  12. Jag läser nästan aldrig serier. Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
  13. Jag visste inte att det var en serie. Läser inte serier så ofta men ibland så!

    SvaraRadera
  14. Läser inte serier så ofta numera men den verkar kul. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  15. Trevlig smakbit! Läser alldeles för lite serier nu för tiden...

    SvaraRadera