fredag 8 november 2013

Bokbloggsjerka 8 – 11 november

Lite Bokbloggsjerka hör varje fredag till, vill i veta hur det går till, titta in här. http://alkb.se/bokbloggsjerka-8-11-november.
Frågan för denna vecka lyder; Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?
Ja förutom lästid som jag säkert tror alla svarar så är det nog att bli klar med mina bokhyllor och mitt vardagsrum. 
Jag har lite böcker kvar att stoppa in, samt två dörrar ska på. Så ska jag montera ihop en soffa också plus ett klösträ till katterna. Så nog har jag att göra, och nu är det fönsterputsning som står på programmet. Jag kollar in senare ikväll vad alla andra svarat. Idag fick jag en tjockis e-bok också, så jag lär inte blir sysslolös.
Ha en skön fredag

18 kommentarer :

  1. Ser ut att bli väldigt fint det där :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint det ser ut att bli :) och mer lästid vore absolut inte fel...

    SvaraRadera
  3. Vad fint det ser ut att bli :) och mer lästid vore absolut inte fel...

    SvaraRadera
  4. Ja bokhyllor verkar det aldrig finnas tillräckligt av :p

    SvaraRadera
  5. Det ser ut att bli jättefint! :) Jag ser fram emot när jag äntligen får plocka upp mina böcker i bokhyllor igen

    SvaraRadera
  6. Någon sa att bokhyllorna alltid envisas med att krympa, precis så är det hemma hos mig också.

    SvaraRadera
  7. Bokhyllepyssel är den enda hushållssyssla jag står ut med! :)

    SvaraRadera
  8. Ser ut att bli bra det där! :)

    SvaraRadera
  9. Härligt att ha mycket att göra! ;-)

    SvaraRadera
  10. Att sätta dörrar på bokhyllorna är något av det bästa jag gjort, inget damm alls :)

    SvaraRadera
  11. Du verkar vara på god väg och fint blir det.

    SvaraRadera
  12. Härligt! Vill också ha lite nya bokhyllor och plats att ställa dem!

    SvaraRadera
  13. Vad fint det blir :) Jag kanske skulle se till att fixa till min hylla. Efter ett tag tröttnade jag och hivade in allt huller om buller, så jag kanske skulle fixa det...

    SvaraRadera
  14. Hyllor och tid, det är vad jag önskar mig med!

    SvaraRadera
  15. Åh jag vill se bilder på ditt vardagsrum när du är färdig :)

    SvaraRadera
  16. Jag lovar det ska bli bilder när allt är klart, det fattas en dörr till.
    Mia

    SvaraRadera