söndag 28 juni 2015

Fisk, firande och hosta.

För att fira vår väninna som fyllt 50 år drog vi ut henne till Tiraholms fiske, inte för att fiska utan för att äta.
Vi tittade lite på omgivningarna innan, det ligger så fint vid sjön Bolmen.
Här ligger laxen och gottar sig, syns dåligt tyvärr.
Jag tog laxburgare med pommes och goda såser.
Jag köpte även med mig en bit rökt lax som blir middag imorgon.
De hade även burgare till försäljning.
Så blev det fika i naturen, vid sjön förstås.
Muffins med vit choklad och jordgubbar.
På kvällen var det Italiensk mat som gällde, mumsigt värre. Lite intag av dryck blev det också.
Hela helgen har jag också varit smårisig, vilket är skittråkigt, hostar och är hes.
Men nu ska jag på återbesök till läkaren på fredag får vi se om jag får något som gör det lättare att andas.

4 kommentarer :