tisdag 16 juni 2015

Trippelextremt mycket just nu

Min kompis har fyllt 50 år, tema Italien, gissa om det var gott.
Salami och lite annat.
Efterrätterna, det var nästan så man hamna i matkoma.
Måndagen efter var det personalfest med golfspelning, jag har aldrig spelat golf. Ärligt kan jag säga att det gick så där, eller rättare sagt åt he....vete. Jag slog till klubban med världens kraft och istället för bollen träffa jag mattan, Oj vad ont det gjorde. Men jag testade i alla fall.
Så fick vi sommarpresent, jag fick gå först eftersom chefen trodde jag hade nästan alla böcker, men se det hade jag inte. Bästa sommarpresenten.
Idag kom min vinst från Kulturkollo, tack så hjärtligt. Jag hoppas kunna läsa den i sommar men just nu är jag extremt efter i min läsning. Idag satt jag och dottern och planera midsommar, men jag hoppas kunna läsa en av dagarna i alla fall.
Tårta i midsommar, inget snabbt smidigt recept.?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar