torsdag 9 november 2017

Här har varit lite tyst och tyvärr inte så mycket läst.

Jag har haft en eländig värk i händer och lår, sist jag var hos läkaren skrev han ut tabletter men det hjälpte inte ett dugg. Man blir så himla trött av att gå med ständig värk.
Jag har också svårt för att gå, låren känns som jag hade en stenkaka i varje.
Därför har jag bara orkat jobba och sedan i säng, kanske har jag öppnat en bok men efter två sidor somnat.
Jag har inte heller fått besked på vilken sorts Myosit men däremot står det ganska klart att jag har Sjögrens.
Men från och med nästa vecka blir jag sjukskriven halvtid så jag kan göra min sjukgymnastik och vila lite. Jag hoppas också få läst en hel del.
Förlåt alla som väntar på att få sin bok läst eller recenserad.

6 kommentarer :

  1. hoppas sjukgymnastik och vila hjälper.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att du inte mår bra, jättejobbigt med värk. Hoppas det känns lite lättare om du får jobba lite mindre och vila mer. Kram ❤️

    SvaraRadera
  3. hur yttrar sig Sjögrens? ständig värk måste vara hemskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Värk i leder och toraa slemhinnor, man dricker litervis med vatten och är torr i ögonen.

      Radera