fredag 19 januari 2018

GRATTIS Helgfrågan + Utlottning

Helgfrågan fyller ett år, jag som tyckte det var igår. Här är en länk till den första Helgfrågan Första Helgfrågan då var vi hela 29 stycken som deltog. Jätteroligt tycker jag och även fast jag inte alltid bloggat så flitigt har jag alltid sett till så Helgfrågan kommit upp.
Mitt mål är också att försöka läsa vad alla svarat men min påhälsning kan komma en eller två dagar senare.
Självklart blir det en utlottning.
Regler
*Du måste ha en bokblogg i Sverige
*Du måste delta i Helgfrågan för denna vecka (alltså gårdagens)
*Du tipsar om utlottningen på social medier eller din blogg
*Du väljer en av böckerna nedan du vill vinna
Lycka till ! Måndagen den 29 januari utser jag vinnarna.

23 kommentarer :

  1. Grattis, det har du gjort bra! Ser fram emot många fler Helgfrågor :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag är gärna med i utlottningen. Tipsade i mitt svar på helgfrågan. Skulle jag ha turen att vinna så vill jag gärna ha Petter Lidbecks bok.

    SvaraRadera
  3. Grattis och vad roligt att du orkar håla i helgfrågan. Jag vill gärna vara med i utlottningen och jag är intresserad av Innan snön faller. Tisade om utlottningen i samban med när jag svarade på veckans Helgfråga tidigare.

    https://mittbokintresse.blogspot.se/2018/01/helgfragan-firar-1-ars-jubileum-med-en.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt du vill vara med. Innan snöns faller håller jag på med nu👍

      Radera
  4. Wow ett helt år, det är inte klokt vad tiden går fort. Jag passade på att tipsa om utlottningen när jag svarade på frågan för den här veckan. Och skulle jag mot förmodan vinna så skulle jag gärna vinna Innan snön faller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ärligt säga att jag trodde inte det var ett år sedan. Kul att du vill vara med i utlottningen

      Radera
  5. Vad roligt med en tävling!
    Jag är ju med såklart. Har tipsat på min Instagram (nilmasbokhylla) och deltog precis i veckans helgfråga. Jag skulle vilja vinna Innan snön faller.

    Nu håller jag tummarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nilma, ja jag såg att du tipsat på Insta 👍

      Radera
  6. Grattis! Roligt att Helgfrågan blivit så populär. Deltar så ofta jag hinner. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte lika poppis som Bokbloggsjerka men tror antalet bokbloggare minskat lite.

      Radera
  7. Grattis!! Tänk vilken tur vi har dig som hittat på frågor i ett helt år nu, jag tycker det är trevligt att gå runt hos alla bloggar och se vad de har svarat och jag tycker ofta är det frågor som man kan svara på.
    Här har jag skrivit om din tävling
    https://bokraden.blogspot.se/2018/01/helgfragan-fyller-ett-ar-utlottning-hos.html
    Och boken jag hoppas på att vinna är Den fjärde pakten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla va roligt att ni tycker om Helgfrågan.

      Radera
  8. Grattis till ettåringen! Jag har tipsat om tävlingen här:
    http://eggetbok.blogspot.se/2018/01/grattis-helgfragan-utlottning.html

    Om jag har turen att vinna, skulle jag gärna vilja ha Innan snön faller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, då har jag noterat vilken bok du önskar om du vinner.

      Radera
  9. Grattis! Självklart vill jag vara med! Jag har tipsat om utlottningen här https://boklysten.blogspot.se/2018/01/utlottning-hos-mia.html Jag skulle gärna vilja vinna Kvinna utan minne

    SvaraRadera
  10. Grattis till ettår! Jätteglad för att du har startat och kör den! Ser fram mot fortsättningen. :)

    SvaraRadera