tisdag 27 mars 2018

Vecka 13: Påskekrim – Bästa deckarna just nu

När jag vaknade idag så var det ”nästan” så jag ville krypa tillbaka i sängen igen.
Väck mig när det är vår.
Det är mycket deckare just nu och Johanna undrar vilka De bästa deckarna är just nu.
Dessa två tyckte jag riktigt mycket om. Läs dem.
Sedan slog det mig att jag inte läst supermycket deckare på sista tiden😱.
Därför tänkte jag sia lite och jag tror att dessa tre kommer vara riktigt, riktigt bra.
Två av dem ska läsa i Påskläsutmaningen.
🐥🐥

26 kommentarer :

  1. Kvinnan i hytt 10 är jag väldigt nyfiken på.

    SvaraRadera
  2. Blodlokan har jag läst. München kändes väldigt omfångsrik, men intressant.

    SvaraRadera
  3. Ondskans ansikte är bra :) Jag vann ju Den fjärde pakten hos dig men har inte hunnit läsa den ännu men hoppas att det snart ska bli av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag nog börja med Ondskans ansikte.

      Radera
  4. har inte läst dem men känner till dem

    SvaraRadera
  5. Blodlokan och München har jag läst. Tack för tips om de andra.

    SvaraRadera
  6. Har inte läst någon av dina böcker, Men Robert Harris bok skall lösas snart.

    SvaraRadera
  7. Har inte läst någon av böckerna men vill gärna göra det. Tack för tips!

    SvaraRadera
  8. Kvinnan i hytt 10 har jag läst (på engelska). Blodlokan är jag nyfiken på.

    SvaraRadera
  9. Kvinnan i hytt 10 tror jag också är jättebra!

    SvaraRadera
  10. Tack för tips! Ondskans ansikte skall jag snart läsa, verkar bra. :)

    SvaraRadera
  11. Kvinnan i hytt 10 är jag intresserad av. Har inte läst någon av dina. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  12. Blodlokan har jag läst. München vill jag läsa.

    SvaraRadera
  13. Blodlokan är den enda jag läst från din lista. Så bra!

    SvaraRadera