söndag 10 januari 2016

En smakebit på søndag

Då var det söndag igen och snart är helgen slut. Dagen idag består förutom att ge En smakebit av städning. Roligt är det inte men måste tyvärr göras, är jag snabb kanske jag hinner läsa lite.
Jag läser just nu Sekten på Dimön av Mariette Lindstein och är ca 250 sidor in i boken.
Sofia får jobb som sekreterare för Franz Oswald sektens ledare och hon börjar bli mer och mer tveksam till hans förslag.
Ha en skön söndag och vill ni får ni gärna ge mig tips.
Och än är det inte för sent att anmäla sig till Månadens bästa bok och Spänningsutmaning

44 kommentarer :

  1. Tack för smakbiten. Sekter är obehagliga saker!

    SvaraRadera
  2. Låter obehagligt. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Hyfsat otäckt. Tack för smakebiten.
    (Så roligt att det snöar här!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, det har snöat ute med, massor.

      Radera
  4. Låter som en lite obehaglig bok. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  5. Takk for smakebiten. Ble litt nysgjerrig på denne....

    SvaraRadera
  6. Sekter är läskiga... tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  7. Godt nyttår! Skjønner godt at Sofia begynner å bli skeptisk til denne mannens hensikter! Håper du er i bedre form etter at du var syk tidligere i vinter? Ha en god søndag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma. Jag tror hon charmas av honom och därmed blir hon blind, den kärleken.
      Tack jag är bättre nu.

      Radera
  8. Tack för smakbiten!
    God fortsättning på nya året!

    SvaraRadera
  9. Denna köpte jag i veckan, ser fram mot att läsa den!

    SvaraRadera
  10. Låter obehagligt men spännande. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  11. Usch tänk om det skulle vara så... tack för en spännande smakbit!

    SvaraRadera
  12. Sekter är alltid spännande att läsa om. Låter som en intressant bok. Hur går det med #julläsningen15-16? :) Tack för smakbiten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går väl inte så lysande för mig precis, fastnade för en serie istället.

      Radera
  13. Har hört att det ska vara en ruggig bok. Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  14. Jeg liker bøker om sekter. De kan ofte bli ganske skumle og ekle, og det liker jeg med bøker :-) Ha en riktig fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst en bok innan och den var skitbra men mitt minne är dåligt så jag kommer inte ihåg vad den hette.

      Radera
  15. Den vill jag läsa så småningom. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  16. sekter är fruktansvärt obehagliga fenomen. tack för smakebiten! jag gillar dina fina snöflingor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja enormt. Tack Mrs Calloway nu är det ju snö ute också.

      Radera
  17. Läst denna, oerhört obehaglig, men så fängslande och tänkvärd läsning detta var. Tack för smakbit!

    SvaraRadera
  18. Jag är lite nyfiken på denna. Det känns som angelägen läsning. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  19. Usch för att vara kameraövervakad hela tiden.

    SvaraRadera
  20. Denna är jag väldigt nyfiken på, sekter är alltid intressant att läsa om.

    SvaraRadera
  21. Denna har jag i att läsa högen, recex! Ska bli spännande och intressant. Supertack för titten hos mig och för smakbiten!
    Kram Cissi

    SvaraRadera