torsdag 9 juli 2020

Helgfrågan sommar v.28

Så mycket läsning vid stranden har det inte blivit det regnar mest hela tiden tycker jag. Men det positiva är att det blir lite gjort inne istället, sådant man inte hunnit med tidigare. Och under tiden jag grejar lyssnar jag på ljudbok.
Vad läser du?
Semestertips, filmtips, recepttips eller något annat tips?
Jag gillar att titta på film och serier när jag är ledig och man kan följa mig via 
Letterboxd för filmtips, men ett säkert tips är Deadpool.


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

8 kommentarer :

  1. Jag går hemma och lullar och då kan man ju passa på att läsa :)

    SvaraRadera
  2. jag är väldigt förtjust i bra serier; gärna många avsnitt i en följd

    SvaraRadera
  3. Letterboxd kände jag inte till, men nu vet jag lite mer. ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Letterboxd får jag ta och kolla.

    SvaraRadera
  5. jag ska läsa samma bok, torsdag bara försvann... hittar massa bra fil i svt.

    SvaraRadera
  6. Filmerna med Deadpool är så coola.

    SvaraRadera
  7. Lucy Diamonds bok låter intressant

    SvaraRadera
  8. Känner varken till bok eller film, eller Letterboxd... :D Jag verkar hänga med dåligt va?! ;)

    SvaraRadera