söndag 25 januari 2015

En smakebit på søndag

Då var det söndag och lite smakebitar, det är norska bokbloggen Flykten från verkligheten. som anordnar detta.
Jag har ännu inte läst ut förra veckans smakebit så denna gången blir det en ljudbok men det som är bra med denna ljudbok är att du både kan läsa och lyssna.
Boken handlar om en skilsmässa, pappan lämnar mamman för en yngre kvinna. Mamman Ullis har på en promenad träffat en gammal bekant, där första träffen de hade gick fruktansvärt dåligt.
Men nu träffas de igen.
Nu ska jag fortsätta stryka gardiner och snygga till lite, nästa helg har vår bokklubb Ex Libris träff hos mig.
Ha en skön söndag.

35 kommentarer :

  1. Tack för smakbiten! För mig en okänd författare.
    Trevlig söndag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en svensk författare, inte så känd.

      Radera
  2. En okänd bok för mig. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var ganska okänd för mig med, tills nu.

      Radera
  3. Tack för smakbiten :) Jag har inte hört talas om bok eller författare tidigare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är inte jättekänd men skriver bra.

      Radera
  4. Tack för smakbit o ha en bra söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har varit bra, fått gjort det jag tänkt alltid skönt

      Radera
  5. Roligt med en smakbit från en för mig helt ny bekantskap. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var inte många som kände till denna författare.

      Radera
  6. Å stryke gardiner er noe av det kjedeligste jeg vet :-) Håper du kan høre lydbok samtidig! Ønsker deg en fin søndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast resultatet blir fint och då är det lite roligt, självklart lyssnar jag på ljudbok samtidigt.

      Radera
  7. Den här vill jag läsa. Tack för smakbiten och lycka till med gardinstrykandet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är faktiskt riktigt bra, gillar svenska författare.

      Radera
  8. Denna boken har jag inte hört talas om.Tack för smakbiten och tipset.

    SvaraRadera
  9. Hittills har jag gillat de böcker av Bergin som jag läst, men den här har jag nog missat. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  10. Den här har jag inte hört talas om, tack för smakbiten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den måste du läsa, hon skriver engagerande.

      Radera
  11. Tack för smakbiten och ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  12. Tack för smakbiten, det var en bok jag inte kände till.

    SvaraRadera
  13. stryka och lyssna går jättebra. okänd författare för mig! tack för smakbiten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det funkade super, fick städat och uppsatt nya gardiner.

      Radera