torsdag 30 december 2021

Helgfrågan v. 52

Tänk bara en dag kvar sen är det nytt år, så spännande. Det blir en massa nya böcker också.
Jag har inte varit så aktiv på bloggen och det beror på att sonen är hemma och ockuperat min dator. Han har vissa möten via zoom och arbete och göra, han läser speldesign nämligen.
Helgfrågan julspecial: Tipsa om en bok du läser eller har läst?

Jag fick denna i julklapp av secret santa (som var sonen) och den var grymt spännande.
Jag läser även denna som är en feelgood men efter det tänkte jag läsa denna;
Passande ju.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. Väldigt gott nytt år till dig också! Tack för flitigheten med helgfrågorna!

    SvaraRadera
  2. du har verkligen planerat, Mia. Jonas Moströms namn känner jag igen men inte de andra två. tack för årets alla helgfrågor. hoppas att det blir flera. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  3. Önskar ett fint nytt år, kul att du håller i Helgfrågan.

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År! Moströms serie är riktigt bra.

    SvaraRadera
  5. Ett gott nytt år var en passande titel för tiden. Och det önskar jag även dig Mia!

    SvaraRadera