torsdag 23 december 2021

Helgfrågan v. 51

Dagen före julafton och säkert har ni andra saker att tänka på än att svara på Helgfrågan.
För det har jag, det är massa som ska stämma och att inte ha bil gör det hela lite jobbigare.

Helgfrågan julspecial: Tipsa om en bok du läser eller har läst?   
Jag tyckte denna var otroligt spännande och inte onödigt blodig heller.
Passar i snövädret vi har nu och den finns i pocket.
Ha en otroligt fin jul och mys och ha det skönt.
Förlängt till måndag den 27/12.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. God jul! Länge sen jag läste Viveca Sten, kanske tar jag ditt tips med mej!
    http://klimakteriehaxan.blogspot.com/2021/12/alla-borde-dromma-vid-havet.html

    SvaraRadera
  2. det låter som en deckare jag skulle kunna läsa. blir mesigare och mesigare allt eftersom åren går. tänker ibland på de hemska indianfilmer jag såg som väldigt ung. skulle aldrig klara dem nu. God jul, Mia!

    SvaraRadera
  3. Åremord som inte är alltför blodiga låter ju som det skulle kunna vara något för mig. God jul Mia och tack för alla helgfrågor! Hoppas att du får det riktigt fint och hinner med du tänkt dig.

    SvaraRadera
  4. Ännu inte läst något av Viveca Sten, men flera riktigt bra böcker av Camilla Sten.

    SvaraRadera