lördag 13 augusti 2022

Kari Melander - Vaff- världens vassaste hund

Så här ser framsidan ut och nedan baksidan.
Det är barnbok skriven på rim och även om det inte är något jag brukar läsa, tycker jag det passar så himla bra här.
Kombinationen den fina texten på rim och illustrationerna gör verkligen allt, som handen i handsken. Jag kan inte rimma alls urdålig och inte kan jag teckna olika sorters hundar heller, så man blir lite lätt avis.
Jag tycker synd att inget förlag nappar på denna fina bok, för vad jag förstår är den egentryckt, rätta mig om jag har fel.
BETYG 4
Kari Melander
Format Häftad
Språk Svenska
Illustratör: Ida Rosén Branzell
Antal sidor
Utgivningsdatum 2022
FörlagSolentro
ISBN 978-91-7565-797-4
Min bok var ett recensionsexemplar från författaren. 🐶🐶🐶

1 kommentar :

  1. Älskar den här bokserien. Har läst alla delar för barnen på jobbet som älskar dem minst lika mycket som jag. Denna har jag inte hunnit med att läsa för dem ännu men ser fram emot det :)

    SvaraRadera