söndag 23 oktober 2022

Hur gick det?

Lite har jag läst men dels har jag hittat på andra saker sen har jag haft ont i ögonen.
Här kommer en liten bildkavalkad av andra saker i veckan.
Fick upp en bild på Shanti på Facebook, saknar min kisse så.
Smakboxen kom med massa grejor. Beroccan kan nog komma till pass för man är ganska så trött.
Igår var vi i stora staden Jönköping och shoppade loss.
Ett besök på Normal där de hade massa med grejor, så lite köpte jag.
Lite blandad kompott. Jag älskar snusklubbor.
En fika kommer passar emellan affärerna. Men är du allergiker besök ej expresso house. Min kollega som är nötallergiker blev utan en god muffins.
Här kolla vi in lite saker på Ur och penn.
Vad ställde vi bilen? A6 är ganska stort men vi hittade den till slut.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar