torsdag 1 december 2022

Helgfrågan v. 48

Då var det torsdag igen och dags för en Helgfråga. Är det någon mer än jag som tycker tiden rusar iväg? Jag hinner ingenting och det är mycket nu med betygsättning och allt.
 

Har du köpt julklappar än. Blev det några bokklappar?

Jag har inte köpt en enda bok julklapp faktiskt, jag köpte leksaker till barnbarnen, det får räcka. När de blir lite större och önskar sig julklappar själv kanske det blir mer böcker. Noah gillar böcker. Jag skulle vilja köpa Astrid Lindgren till dem för det finns ej i hyllorna.

he Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. Jag vet ju inte hur gamla dina barnbarn är, men det är nog inte fel att ge dem leksaker först och sedan smyga in böckerna.

    SvaraRadera
  2. böcker till barnbarn och sonen har gjort en fotobok om vår vandringsresa i Cornwall 🇬🇧

    SvaraRadera