torsdag 5 januari 2023

Helgfrågan v. 1

Nu är vi inne i januari och även om det varit en förskräcklig tid efter jul med sjukdomar så får man se framåt. Nu blir det ljusare igen och förhoppningsvis billigare elpriser, eller?
 📚

                                                  Veckans helgfråga;

v. 1: Har du fått något läst under jul och nyårshelgen?🎈🧨

Jag har fått läst en hel del under jul och nyår, men även nu efter nyår. Vi har varit sjuka här jag och min son och då blir man lite låst, kan inte precis umgås med folk, eller ut och handla.


Det är nog det jag läst, bra böcker allihopa men Själsfränden var väldigt spännande.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 kommentarer :

  1. Roligt att du fortsätter med helgfrågan! Loggan är jättefin. Hoppas du mår bättre.

    SvaraRadera
  2. Då fick du i alla fall någon glädje av sjukdomen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men under tiden jag hade magsjuka läste jag inte.

      Radera
  3. Väldigt fin ny Helgfrågan-bild, vårig och sommrig. Sen ska jag säga att denna gröna nyans som pärmen har (och även de andra på bilden) är min favoritfärg så det gör ju sitt till för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det får en att längta till sommaren.

      Radera
  4. Både jul och nyår i dina boktitlar, det var ju passande! Väldigt sprudlande vårfräsch bild för årets helgfråga måste jag säga, är ju dessutom väldigt svag för just fjärilar... :)

    SvaraRadera