torsdag 31 augusti 2023

Helgfrågan v.35

Då var det torsdag och dags för helgfrågan, jag höll nästan på att glömma den idag.
Det har varit så himla mycket på jobbet så man är så himla matt när man kommer hem.
Jag har knappt läst något heller för jag har somnat ifrån boken.
Men nu ska jag inte klaga mer.

Om du skulle skriva en bok.
 
Vilken genre skulle du välja?
Jag skulle säga deckare eftersom jag gillar att läsa deckare, men faktum är att jag börjat på en barnbok, men just nu ligger den på is.
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 kommentarer :

  1. barnböcker tror jag inte är så lätt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker jag har en fördel som jobbar med barn en tyvärr räcker inte tiden till

      Radera
  2. Kul att mitt skrivprojekt ledde fram till en Helgfråga, vad kul att du också har ett projekt på gång, sen så blir jag avundsjuk på de där författarna som verkar ha så lätt för sig och kan ge ut minst (ibland fler) en bok per år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tyckte det var spännande att få reda på om fler hade författar ambitioner.

      Radera
  3. Ja jobbar man med barn så kan man nog snappa upp vad som skulle fungera att läsa för målgruppen också. Lycka till och hoppas du hittar tid att skriva.

    SvaraRadera