söndag 6 augusti 2023

En smakebit på søndag

Då var det söndag och dags för lite smakebitar igen. Jag har precis börjat lyssna på Emma Hambergs fortsättning av Agneta. 
Hon läser upp boken själv och det gör hon superbra, annars brukar jag inte gilla författaruppläsningar. 
📚
- HOHO, vi ville bara ringa och säga att vi lever! Pappa och jag sitter på altanen här hemma och bara njuter. Cava i glasen och … Kan du maka lite på dig, Agneta ser inte mig annars. Jo, du förstår …
Nu är det slut på vin i glaset (fast det har nog inte varit så mycket) , sovmorgnar och långa frukostar. Jobb imorgon. 😭
Mer smakebitar här

12 kommentarer :

  1. Emma Hamberg skriver trevliga böcker.

    SvaraRadera
  2. har inte läst något av Emma Hamberg. tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  3. Har läst den första boken i serien Je m'appelle Agneta men vill läsa denna också.
    Långa frukostar kommer jag verkligen att sakna när jag börjar jobba på torsdag..

    SvaraRadera
  4. Jag har inte läst någon av de här Agnetaböckerna men de verkar mysiga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen och gillar man Frankrike då gillar man dem ännu mer.

      Radera
  5. Emma Hamberg är ett namn som jag har sett lite överallt, men jag har inte läst något av henne. Än.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon skriver roligt och läser upp böckerna bra.

      Radera
  6. Jag har faktiskt inte läst Hamberg, känner ju till namnet och vet att hon skrivit många böcker. Man kan inte hinna med dem alla. Tack för smakbit

    SvaraRadera
  7. Har läst den första, och är osäker på om jag ska läsa den här. Kanske ska lyssna på den då...

    SvaraRadera