torsdag 16 november 2023

Helgfråga v. 46

Då var det torsdag och sista tiden har det varit så himla stressigt, men hoppas det blir bättre. Nu är det dags att börja pynta för julen, det är så himla kul.
 Släpper du någonsin böcker som du inte tycker om att läsa eller kämpar du igenom dem? (detta var en AI fråga om ni tycker den är konstigt formulerad)
Jag släpper böcker jag inte tycker om, den senaste var Färskt vatten till blommorna av Valerie Perrin. Den tyckte jag var förvirrande och lite trög. 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

8 kommentarer :

  1. Där ser man! Jag var förtjust i "Färskt vatten"!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lyssnade på den det kanske hade gjort skillnad att läsa den

      Radera
  2. Ibland händer det dock att en bok som är förvirrande och tråkig i början växer ju längre in i handlingen man kommer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det händer ibland men jag hade läst mer än halva boken och det kändes bara förvirrande.

      Radera
  3. Jag tvingar mig oftast inte igenom böcker jag inte gillar, finns så många jag vill läsa :)

    SvaraRadera
  4. Förvirrande och trög lät som en riktigt jobbig kombination. :)

    SvaraRadera