torsdag 23 november 2023

Helgfrågan v. 47

 Denna vecka har jag varit hemma i två dagar för jag hade en blixtrande huvudvärk. Ni vet en sådan där huvudvärk då man inte tål se ljus eller höra ljud. Läsa var inte ens att tänka på. Tack och lov är jag bättre nu.
Veckans helgfråga tycker jag är jättespännande och är absolut inte ny men rolig.

Om du kunde träffa en författare, död eller levande, och ställa denne en enda 
               fråga, vem skulle författaren vara och vad skulle du fråga?
Då vill jag träffa Guillaume Musso.
och så skulle jag fråga hur hans skrivprocess ser ut?
Hans senaste bok. Sen hoppas jag givetvis vi kan äta en bit mat ihop också och diskutera vidare.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 kommentarer :

  1. kul fråga men skulle vara svårt att fråga ändå

    SvaraRadera
  2. Jag måste erkänna att jag inte ens hört talas om Guillaume Musso...

    SvaraRadera
  3. har lagt till Musso på min jääättelånga läslista. själv fick jag tänka länge på vilken författare jag skulle välja och vilken fråga jag skulle ställa trots att det fanns en alldeles självklar fråga

    SvaraRadera
  4. Inte läst Musso, men är lite nyfiken på böckerna huruvida de kan vara nåt för mig, vi får se.

    SvaraRadera