torsdag 23 maj 2024

Helgfrågan v. 21

Det är himla mycket just nu, men trots stressen så är ändå vädret underbart. Vi är ute hela dagarna med barnen. Jag läser en hel del men hinner inte skriva om det, men det kommer väl.

Det är mors dag på söndag. Vad skulle ni ge er mor för bok?
Min mamma finns i himlen så lite svårt att skicka böcker till henne, men hon brukade gilla ungefär samma böcker som jag. Jag skulle hemskt gärna vilja läsa fortsättningen av Svartåsviten.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

3 kommentarer :

  1. trevligt när man gillar samma böcker

    SvaraRadera
  2. Jag brukar alltid köpa deckare till mamma, det är det hon gillar bäst :)

    SvaraRadera
  3. Svartåsviten kände jag inte till. Till viss del, och ganska ofta faktiskt, så tycker min 86-åriga mor och jag rätt så lika om böcker vi båda läst. Så åldersskillnad har ingen betydelse när det gäller boksmak! :)

    SvaraRadera