fredag 19 februari 2010

Fredag 19/2


Jaha då var det fredag,,förlåt men jag känner ingen fredagskänsla. Den försvann i ett telefonsamtal, det är en räkning som de vill jag ska betala, fast jag 10 000 gånger förklarat att inte jag ska stå för den utan de som orsakat vattenskadan.(Se gamla blogginlägg)
Jag blir så ARG, ska jag bli lidande för att jag köpt en tvättmaskin och de som installera den lämnade läckande rör så jag fick vattenskada..Va trött jag blir...
Tyvärr blir jag ledsen när sådant händer och sen är det banne mig precis att det går jämt upp ekonomiskt nu..3050 i el denna månad och en hyra på 5500.
Ja då finns inte mycket pengar över, resten går ju till mat och barnen.

Ibland känns det som allt eläende hamnar på mig och man ska strida för sin rätt och framför allt sina barns rätt..Åhh jag blir så trött..
Så denna JÄDRA SNÖ,,tack det räcker nu................Jag har ont i axlarna av allt skitskottande..

Åhh va trött jag blir,,sugen på att baka bröd,,men idag är jag för trött..Surdegsbröd,,är det gott?
Ha en bra helg
GnällMia
Glöm inte kika in här http://miaeggimann1.blogspot.com/ och

1 kommentar :