söndag 7 februari 2010

Söndagen 7/2


Idag har jag köpt panelgardiner till köket för 900 kronor...DYRT!!
Jag fick i Ellos-katalogen syn på så himla fina sommarlängder,lite häftigt mönster tyckte jag.
Så satte jag mig framför nätet och börja beställa..

Några linnen är ju aldrig fel...........


En skjorta är ju fräscht, till den åkte också två långa linnen ner och på samma sida fick jag se lite andra toppar,,bara 50 kronor.

En kofta är ju snyggt och och en liten t-shirt till det, sedan hittade jag en huvtopp..
Sista gången jag beställer gardiner på nätet,,

Ha en bra söndag
Mia
Skickar med en historia jag fick i mail;
En dag satt en liten flicka och tittade på medan hennes mamma diskade i kökshon. Hon upptäckte plötsligt att hennes mamma hade flera vita hårstrån som syntes väl som kontrast mot hennes bruna hår. Flickan såg på sin mamma och frågade nyfiket: "Varför är en del av ditt hår vitt, mamma?"

Hennes mamma svarade: "Tja, varje gång du gör något dåligt och får mig att gråta eller vara olycklig, så blir ett av mina hårstrån vitt."

Den lilla flickan tänkte en stund på detta och sa sedan: "Mamma, varför är mormors hår HELT vitt?"

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar