tisdag 3 oktober 2023

Tisdagstrion. Vecka 40: Hemligheter

Denna tisdagstrion tycker Ugglan & Boken vi ska prata om hemligheter, ja i böcker då alltså. Men visst jag kan dela med mig av en hemlighet, jag ska bli mormor igen. Bäbisen ska komma till jul.
Denna trevliga bok är nummer 1 i serien om Boklyckan.
Denna trevlig bok av Frida handlade en hel del om hemligheter.
Öns hemlighet är en Musso bok jag önskar mig i julklapp, han skriver så grymt bra.
Så Bonusboken.
Noelias hemlighet är en suverän barnbok som tar upp viktiga saker.

18 kommentarer :

  1. Bokskåpets hemlighet har jag läst och Noelias hemlighet finns med i min trio.

    SvaraRadera
  2. Bokskåpets hemlighet har jag läst. Jag gillar Frida Skybäck.

    SvaraRadera
  3. Nya titlar för mig! Blir nyfiken på Mussos!

    SvaraRadera
  4. Vad kul med det kommande barnbarnet!

    Så Musso är en författare man borde läsa?

    SvaraRadera
  5. Kul att du har hemlighet i alla titlarna. Öns hemlighet är en sådan där titel som gör mig nyfiken.

    SvaraRadera
  6. bokskåp innehåller naturligtvis härliga hemligheter. Musso har jag tänkt läsa flera gånger

    SvaraRadera
  7. Det var ju en trevlig hemlighet du hade att dela!

    SvaraRadera
  8. Bokskåpets hemlighet har jag läst och tyckt om. De övriga är okända för mig.

    SvaraRadera